Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Dalani är den exklusiva shoppingklubben

Publicerad 2012-02-06 12:43:41 i Annonstips

“Dalani.se är Sveriges nya plats för alla inredningsintresserade. Vi lägger ner mycket tid på att hitta unika, handplockade produkter från både små och stora leverantörer runt om i världen. Vi säljer produkterna i kampanjer vilket gör vårt sortiment brett, exklusivt och variabelt,- till mycket förmånliga priser! På hemsidan Dalani.se, finner du även vackra hemma hos reportage, inspirationsbilder och praktiska inredningstips. Välkommen till en inspirerande och lustfylld stund hos oss på Dalani.se “

Kommentarer

Postat av: Mikael

Publicerad 2012-02-12 10:57:56

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela