Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

E-post kontot är kapat

Publicerad 2010-02-06 16:56:50 i Allmänt

Fattar ni eller?????

Min epost adress hos live har blivit kapad.

Så alla mina kontakter som fanns där har nu fått ett e-post från [email protected] där de uppmanas att maila sitt konto nr.

Det är ju helt sjukt.

Tänk allt som man hade registrerat sin epost på har nu någon annan tillgång till.

Hur löser man det då?

Det är ju bara för mig och börja tänka till riktigt ordentligt på var jag va registrerad o se om jag kan komma åt alla konton ändra sin e-post.
Annars så är det ju inte så där super bra för min del.

J-vla skit, jag blir så j-vla arg.



Har folk f-n inget roligare för sig?

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-02-06 17:09:57

Aajj då det lätt då inte bra!! Tyvärr vet jag ej hur du kan göra:o.



Men jag hoppas du fixar det och lycka till:)



ha en trevlig helg

Postat av: Earniii&Fearniii&Amearniii!!

Publicerad 2010-02-06 17:14:15

Hej! Jag heter Eden (kallas earnii) och har precis startat en blogg med mina 2 kompisar. Vi har inte fixat header och så än men snart!Och vi bloggar om livet, vår vardag,skolan osv. Kolla gärna in den och släng in en snäll kommentar. Blir väldigt glad! Tackar!!<3

Najs blogg by the way<3

Postat av: J

Publicerad 2010-02-06 17:27:29

Riktigt snygg blogg! :D

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-02-06 18:11:33

Tyvärr finns det folk till allt :(

Postat av: Sara - TÄVLING PÅGÅR på min blogg

Publicerad 2010-02-06 18:29:47

Ajdå, det låter riktigt jävla illa! Du gör mig lite orolig, för jag har alla uppgifter och allting på min e-post och jag kommer aldrig komma ihåg alla sidor där jag är registrerad. Det borde inte få kunna gå till så!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela