Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Status bubbla i menyn

Publicerad 2010-04-18 18:47:33 i BloggTips


Jag vet att det är många här ute som skulle vilja ha en status bubbla i menyn.

Jag tänkte att jag skulle förklara hur man ska göra, det är inte alls så krångligt som jag trodde att det skulle vara.

Klicka er in hos Kadazuro så hittar ni inlägget han gjort

Kommentarer

Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

Publicerad 2010-04-18 20:42:30

Hejsan och tack för din intitt i min blogg. hoppas att du kommer åter! ;) trevlig fortsatt ny vecka sötis, ehm, eller hur man nu säger. haha ! kram

Postat av: Frida

Publicerad 2010-04-18 21:29:19

Du har nu blivit Veckans blogg hos mig och kommer vara det i en vecka!

Postat av: Mellisofsweden

Publicerad 2010-04-19 14:15:08

Hejhej allt bra? :)

Postat av: Linn ♥

Publicerad 2011-02-05 14:19:44

det går inte att gå in på länken som man ska kolla tipset på :(

Postat av: Linn ♥

Publicerad 2011-02-06 11:39:37

SV: Jag mena länken där det står "Kadazuro" finns det någon annan bra länk man kan gå in på för att göra en status bubbla? :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela