Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Kvällens avsnitt CSI Miami

Publicerad 2009-10-10 21:58:37 i Allmänt

I en populär dokusåpa med en miljon dollar i prissumma har den manlige huvudpersonen Neil Palmer två kvinnor kvar att välja mellan, Kaitlin Sawyer och Grace Carlson.

Men innan han hinner göra sitt val ramlar Grace ut ur sin limousine - död. CSI-teamet upptäcker snart att Neil hade en hemlig överenskommelse med en tredje kvinnlig deltagare.

Avsnitt 22 säsong 7.

♥. . .Så nu hörs vi alla imorgon igen. . . ♥

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2009-10-11 11:45:50

sv: jag är själv lärd. har mest suttit och testat mig fram och tagit hjälp av tex webdesignskolan.se

Postat av: Sally

Publicerad 2009-10-11 14:00:31

Hallå! Jag kör igång med min första frågestund idag! Skulle vara superkul om du hade någon fundering om mig, min blogg, eller vad som helst annars! Åh, nu sätter vi igång! Kram ♥

Postat av: Sidney The Singer

Publicerad 2009-10-11 14:57:57

Åh tack så mkt!!

Ja pink is the shit hehe

Postat av: Madde

Publicerad 2009-10-11 15:19:05

Tack detsamma :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela