Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

De snyggaste skorna jag sett

Publicerad 2009-10-14 18:14:35 i Skor

Kolla in de här jag hittade. . . Finns det verkligen snyggare??

IRON FIST RUBY SLIPPER


IRON FIST APPLES AND RAZORS WEDGE


IRON FIST ZEBRACORN PLATFORM


IRON FIST LOVE HURTS PLATFORM



IRON FIST WE ARE 138 HEEL


Visst är dom SNYGGA????

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela