Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

VINN EN HP MINI

Publicerad 2009-11-08 16:38:18 i Bloggtävlingar





Ta chansen att kamma hem splitternya HP Mini.

 

Den här läckerbiten väger nästan ingenting och är därför perfekt att ta med sig på stan, på resan eller till skolan!

Ett måste för alla bloggare!

Jag vill vinna datorn!

Gå med ni oxå. Klicka in på Vecko revyn o läs mer

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-11-08 17:58:24

Då håller jag tummarna för dig och hoppas att du vinner!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig söndag.

Postat av: gözde u.

Publicerad 2009-11-08 18:05:05

Är redan medlem på allt dt där :)

Postat av: Milena´s Walk in Closet

Publicerad 2009-11-08 20:59:54

Visst är den, hoppas den e lika fin på också!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-08 21:33:14

SV: Hei! :-)

Nei takk, men ellers takk for tilbudet.

Tror jeg svarte på riktig blogg nå? xD

Ha en god dag du også :-)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-11-09 17:42:22

Hej, fin blogg! :) Och tack för tipset om tävlingen! :D



Kom gärna in och läs/kommentera/följ min blogg!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-11-09 19:45:35

Sv; jo, visst kan jag göra det! lägger till dig också nu då. :) Mvh frida

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela