Gratis Design 1



STILMALL




FRAMSIDAN




Hej!
Vad kul att du laddat ner denna bloggdesign.
Copyright tillhör Jenny.  
Och det innebär att min Design By aldrig får plockas bort så länge grunddesignen är gjord utav mig. För frågor och hjälp - maila mig på [email protected]
Det första du ska göra, är en back-up på den bloggdesign du har! Kopiera in din stilmall, samt dina kodmallar i ett worddokument och spara det.
Sedan är det bara att kopera in det som finns i dessa textdokument! Framsidan ska alltså kopieras in i din kodmall vid namn Framsidan,

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2012-03-18 @ 18:59:23
URL: http://hemförsäkringidag.se

DROP THE LOVE HERE:

NAMN:
Kom ihåg?

MAIL:

BLOGG:


DROP THE LOVE:

Trackback
RSS 2.0