Köp en färdig design


En super fin, design till salu.
Maxbreddan på designen är 720px. Denna bloggdesign gäller endast er som har blogg.se och webblog.se. Genom att klicka här kan ni se den live. Eller klicka på bilderna över.



Pris: 110 kronor

Detta ingår i designen:

· 3 valfria bilder i header, {kan bytas ut}
· Bloggnaman + ett citat i header {du väljer}
· Profilbil + personlig text under profilbilden
· Kan även ändra bakgrundfärg om du så vill.
· Och jag hjälper dig att lägga in designen i din blogg.

Hur går det till när du vill köpa den?
· Skicka ett mail till: [email protected], döp mailet till "Färdig design".
· Skicka med en profilbild, tre bilder som du vill ha med i headern {om du vill}, en personlig text om dig själv. Skicka även med dina inloggningsuppgift så att jag kan gå in och lägga in designen i din blogg.
· Sedan mailar jag tillbaka dig med mitt kontonummer där du ska överföra pengarna.
· Och så fort pengarna är inne i mitt konto så lägger jag in designen i din blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0