Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Tips på bh:ar i alla storlekar

Publicerad 2011-02-21 20:16:40 i Mode

Ett tips till er som har lika svårt som mig och hitta en bh som passar och som har D kupa eller mer.
Då tipsar jag faktiskt om halens, alla storlekar på kupor och samtidigt som du får
20% rabatt på hela bh sortimentet.

Uppge Rabattkod: 7025
Perioden gäller: från 2011-02-24 -  2011-03-14

Kommentarer

Postat av: Anna Sevo

Publicerad 2011-02-23 10:38:40

Hej och kul att du hittat in till halens.se och vårt bh-soritment :-) Kika gärna förbi snart igen vi fyller ständigt på med nyheter. Trevlig onsdag från oss på halens!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela