Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Jag köpte dom

Publicerad 2010-09-24 20:41:52 i Skor

Idag, på vägen hem från jobbet,  så va jag ju bara tvungen och gå igenom Nordstan (jag måste ju nästan gå igenom för och komma till centralen) och kolla på skorna en gång till

Va slutade det med, Jo att jag inte kunde låta bli och köpa dom.
Åhh jag ångrar mig inte. .  . .  JÄTTE sköna

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-09-29 16:19:50

Vilken affär kommer dem ifrån? :)

Postat av: Marina mamma till antonio ! :)

Publicerad 2010-10-03 18:02:55

alltså fy fan va dom va snygga! måste fixa ett par! tack för kommentaren:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela