Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Jobbar på ny design till Paulina

Publicerad 2010-10-28 09:00:00 i Designade bloggar

Jag håller på och jobbar på och jobbar på en ny design till Paulina. Och ska jag vara riktgigt ärlig så har jag nog aldrig pillat och hållt på i så här många timmar. JAG känner att jag aldrig blir riktigt riktigt nöjd. Konstigt va?

Här har ni ett litet smakprov=)


Kommentarer

Postat av: 17 år och ung mamma

Publicerad 2010-10-28 22:42:54

det blir nog bra tillslut :)

Postat av: linda - ung o levande efter trauma

Publicerad 2010-10-30 11:05:05

så fint den ser ut att bli! =) kan man beställa designer hos dig?? ;) kramilikram o trevlig helg!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela