Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Hittat sommarskorna

Publicerad 2010-02-07 16:50:40 i Skor

 

Jag tror jag har hittat mina sommarskor=)

Men frågan är ju var jag hittade dom!

Jag hittade dom i en mapp på datorn som jag hade laddat ner för väldigt länge sedan.

Minns inte bara var.

För jag hittar alltid så många nya sidor o beställa skor ifrån så man inte tror att det e sant ibland♥

 

 

 

Är dom inte snygga?

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-02-07 21:06:11

va snygga dem var:)

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-02-08 17:56:08

Jättefina. Tyckte om att det var så hög platå.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela