Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Står o väntar på tåget till stan började l...

Publicerad 2010-04-28 09:10:26 i Allmänt

dsc02645 (MMS)

Står o väntar på tåget till stan började lite senare pga att min lille e sjuk. O min snälla plast mamma skulle komma hem o vara där medans ja jobbar så idag kan ja jobba hur länge ja ville i stort sett. Men senast 19.00 kram

Kommentarer

Postat av: Yvonne

Publicerad 2010-04-28 09:23:28

Hej,

Ser att du är grym på bloggdesign,

undrar om du skulle vilja hjälpa mig med

en ny header till min blogg? Jag är grymt

dålig på det..

Lämnar min mailadress så kan du ju höra

av dig när du får tid över!

Ha en bra dag =)

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela