Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Rekord - besökare online

Publicerad 2010-04-18 11:24:30 i Allmänt

Idag är det nog rekord på antal besökare som är online samtidigt.
Helt sjukt

Kolla här:




14 st online på en och samma gång. Det har aldrig hänt förr eller jag har inte sett det förrut iallafall.

Jätte kul. . .=)

Så då måste det ju finnas några som faktiskt gillar och besöka mig=)

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2010-04-18 11:59:11

intresserad av mode? kika i så fall in på min blogg! gillar du den? följ den via bloglovin! rösta gärna fram mig till veckans blogg på http://ameliesandell.blogg.se/2010/april/finalisterna-veckans-blogg.html

kram!

Postat av: Tessan

Publicerad 2010-04-18 12:43:16

Good for you. :-) Roligt med den där Bloggbetyg-appen, måste testa den.

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-04-18 12:59:28

Hej, jag hittade en blogg som du designat och där har du snott min egen gjorda bloglovinikon och gett till henne. hennes blogg är http://beautigirlmoon.blogg.se/ och hon sa att hon skulle be dig ta bort bloglovinikonen åt henne. Jag ber dig snällt att ta bort min bloglovinikon om du har använt den till fler bloggdesginer.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-18 14:20:34

hej

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-18 15:55:12

svar: jättetack :) kommer du ihåg från vilken sida du hittade den?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela