Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Följ mig med denna ikon om ni vill

Publicerad 2012-10-05 00:49:00 i Designade bloggar

Som ni säkert har märkt så går det inte så jätte bra och följa min blogg med Bloglovin än...

Har inte haft den super uppdaterad men håller på med det nu igen lite smått.

Ska bara byta design utseende ev plattform, man vet aldrig vad som kommer att hända.

Men vill ni ändå hänga med och se på det lilla som jag ändå uppdaterar ibland.

Följ ikonen här:


Follow on Bloglovin

Kommentarer

Postat av: Malin Sirviö

Publicerad 2012-10-12 18:11:59

Hej! Jag har två tävling i min blogg just nu, skulle du vilja vara med? :D
Vinn ett valfritt mobilskal - http://mallemusic.blogg.se/2012/september/tavling-vinn-ett-valfritt-skal-fran-blingskalcom.html
Veckans blogg - http://mallemusic.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela