Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

En till Design auktion pågår

Publicerad 2011-11-06 03:00:03 i Designade bloggar

Åh samma villkor är det självklart även här

Lägg ett bud här i kommentarsfältet om ni är intresserade av denna designen.

[gör det inte om ni är osäkra är ni söta...]

Lägg vilket bud ni vill.

Det ledande budet på Söndag kväll den 6 november 2011 har fått designen för det budet oavsett vad budet blir.

Passa på och få en höstlig design

Kommentarer

Postat av: mandy'

Publicerad 2011-11-07 18:57:37

åh, så fin!

Postat av: ladymuffin

Publicerad 2011-11-13 14:40:48

sv; tack detsamma! :)

KRAM

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-11-20 22:06:31

Postat av: Hannah

Publicerad 2011-12-12 23:58:55

Hoppas att du svarar :) Jag undrar hur du fått dina länkar till t.ex "kommentera" att bli så snygga när man håller pilen över? Alltså att de typ lyser eller hur man ska säga.



Sedan undrar jag även hur du gjort så att man kan dra i kommentarsrutan så att den blir större :)? Kram för en fin och bra blogg!

Postat av: Alma

Publicerad 2012-09-01 12:21:30

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-09-01 13:22:58

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

Postat av: Ester

Publicerad 2012-10-12 09:52:01

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela