Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Vårruset idag är det den stora dagen

Publicerad 2011-05-09 12:34:05 i Allmänt


Idag är det Vårruset i Göteborg som gäller, ska springa med tjejerna från Jobbet. . .
Så man kan ju snacka om att man hade tur med vädret


Samling kl.18.00 Vid Linneplatsen / Slottskogens Entré

Sen kl. 19.00 då gäller det. . .

Kommentarer

Postat av: Sandra -

Publicerad 2011-05-09 14:07:23

jag har lånat en ny gratis design av dig :)

ville bara säga det :)

Postat av: Michaela | Vägen till uska, bloggdesign, foto & vardagsliv

Publicerad 2011-05-09 16:37:50

svar

okej :) va roligt! säg till mig då du länkat mig då så länkar jag dig :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela