Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Turkos plastmatta

Publicerad 2011-01-27 23:55:43 i Annonstips


Hej
Idag följde jag med Nina på jobbet för och leta efter en turkos matta som passar till hennes porslin som hon har inhandlat.  Och Jag menar en turkos plast matta ska väl ändå inte vara allt för svårt och hitta, eller hur?
Men jo då vi har  stort sett plöjt igenom alla matt affärer på hela Kungsgatan i Göteborg på våran lunch rast. Det gick undan kan man säga. 

Nu finns det ju inte allt för många i mitt i centrum men ändå.
Grejen är ju så här att det kan ju inte vara vilken turkos färg som helst naturligtvis utan det ska vara en speciell, och den speciella turkosa färgen är ju bara nått Nina kan känna till.

Vilket fall som helst vi hittade ingen alls, det enda vi fann det va otroligt otrevliga personaler inne på Lagerhaus, det va så illa så man undra ju hur skjutton såna "människor" verkligen kan få jobba kvar 

Tillbaka till meningen med detta inlägg. . .
Lunchen tog vilket fall som helst slut och vi började jobba igen. Med tanke på att vårat jobb handlar om att ringa och sälja reklam till företag {ren PROFILMARKNADSFÖRING stärka sitt varumärke} runt omkring i hela landet.

Man kan ju lätt hamna på sido spår

Hon pratade med en kund som hon sedan sålde till ända nere i Helsingborg - på BossesMattor där minsann, där fanns alla de mattor som hon blev så super såld på 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela