Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Aldrig mer beställa ifrån Melba - MISSNÖJD

Publicerad 2011-01-13 07:52:21 i Allmänt

Kommer ni ihåg dom här som jag beställde?



Så nu är det färdigt med och beställa någonting någongång ifrån Melba.

Jag fick till slut mina stövlar som jag hade beställt de tog bara 44 dagar. Det är ju nästan ingenting.

Sen när stövlarna då äntligen kommer, då passar dom perfekt i foten men över vaden så kan man tro att de är gjorda för en 10 åring. Eller så är jag helt enkelt j-vligt fet.

Så jag ska skicka tillbaka dom idag, och då jag redan har betalat för dom innan jag fick dom på posten så ska ju de sätta tillbaka pengarna igen på mitt konto.

Kan ni gissa när jag får tillbaka dom tidigast?

Jo om 20 dagar. . .

Va alla andra gör bryr jag mig inte om men jag kan säga så att jag ALDRIG mer kommer beställa nått om det så ens bara kostade 50 spänn, så NEJ glöm det...

De har visat hur måna de är om sina kunder.

Kommentarer

Postat av: Wysteriia

Publicerad 2011-01-13 16:15:03

Men gud så lång tid allting tog :S Inte helt ok!

Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis™

Publicerad 2011-01-13 16:33:18

Hej hej :)

Hur e de? ^.^

Postat av: Yohanna

Publicerad 2011-01-13 22:06:13

Har din dropDown meny försvunnit, lr är det bara jag som inte kan se den? :o

Postat av: Elina

Publicerad 2011-01-14 20:32:22

shit vad lång tid det tog för att få dom :s

Postat av: Vinessa

Publicerad 2011-01-15 11:47:03

Oj, vad konstigt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela