Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Vilket kortspel tycker ni om och spela?

Publicerad 2011-12-14 17:48:15 i Spela spel



Helst spelar jag stress eller skitgubbe för det är nog det som jag tycker är roligast ;) 

Men lagom till jul och hemmakvällar kan det ju vara kul att lära sig något nytt som t ex Texas Hold’em, den populära pokervarianten som

man såg mycket reklam för på tv förut.. Det är alltså poker med 2 kort på handen och 5 kort på bordet som man sedan kombinerar för att skapa en så ”stark” hand som möjligt. Givetvis kan man spela gratis, på t ex facebook men om man även vill tjäna en liten slant kan man ju signa up sig på någon av rummen listade hos Pokerlistings.

Är du sugen på att läsa mer ?  



Öppna ett nytt konto på ett pokerrum via en PokerListings-länk,
så får du den högsta sign-up-bonusen som finns tillgänglig online.

 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-22 19:35:43

Mejla gör ett inlägg om sko affärern o länka sen ev sammarebte i framsitden



http://skofetischist.com/vi-soker-medarbetare/

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela