Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Skönaste skorna på länge. . . . MARIA BERG

Publicerad 2010-09-28 01:07:57 i Skor

Jag ville bara tala om för er att de senaste skorna jag köpte nu.

De är nog dom skönaste jag har haft på länge. . ..
Jag rekommenderar dom starkt om de finns hos er. . ..
Samt ett par jätte snygga, billiga o sexiga byxor ifrån GinaTrico



TILL MARIA BERG

Eftersom att jag vet att du läser min blogg VARJE DAG, då tänkte jag att det är lika bra att jag skriver till dig här i ett inlägg.
Eller kunde du inte läsa den på jobbet längre, eller hur var det?
Eller va det i Kungälv som du inte kunde läsa den? Hmmm jag kommer nog inte riktigt ihåg. . . .
Eller va det där som du beställde lite olika saker till . .  vem sa du????

Jag säger så här till dig, TACK TACK TACK Fy f-n vad jag mår BRA tack vare dig. . . Jag vet inte vad jag ska säga eller hur jag ska TACKA dig lilla lilla du. . . . . . . Det här du har gjort önskar jag att du hade gjort lite tidigare. Än att du hade väntat och väntat och väntat till det hade gått 6år. Eller va det så att du avgudar mig så mycket att du ville att jag lyckas lite längre än vad du gjorde. . . .
Va det en dag sa du?
Hade jag sett ut precis som dig, så hade jag oxå gjort ALLT det du har gjort och håller på med.

För du kommer aldrig ens kunna komma i närheten utav min kaliber.
Inte ens ett mirakel skulle kunna hjälpa dig,  stackars lilla tjejen. . Buhu Buhu. . .

Lilla du en sak ska du veta, att oavsett om du tror att det hjälpte att öppna en blogg i mitt namn med min profil bild eller andra bilder, där du låtsas vara jag och skriver och visar och berättar om ett jobb som du tror i din så pytte lilla bubbla som du delar ihop med. . . . . en annan pytte pytte liten bubbla, kan skada mig.

Då tror du fel. För jag står för att jag har jobbat som dansare i över 7 år och plåtat mm. I både Göteborg, Norge, Island, Strömstad.

Jag tycker så synd om dig som verkligen inte är större än vad en pytte pytte pytte liten myra är. . .

Maria vill du se mina snygga skor? Dom skulle garanterat passa dig, tror du inte det? ? ? ?




Tjäna pengar på din blogg!

Kommentarer

Postat av: elin kärlek♥

Publicerad 2010-09-28 01:43:03

Hej hallå!

Skulle du vilja ha mer läsare till din blogg på ett enkelt och roligt sätt? Var då gärna med i min tävling i blogg :) Tack på förhand! Många kramar / Elin Kärlek♥

Postat av: victoria

Publicerad 2010-09-28 08:34:44

sv: hihi ^^

ja det gick super bra när jag satt och fick fundera lite :D

Postat av: Miss C

Publicerad 2010-09-29 14:19:46

jenny: Ja, det stämmer. Man behöver jobba lite mer med färgen för att få rätt nyans, och

färgen är tjock och svår att måla över innan den torkat - vilket tar lååång tid. Dock blir

resultatet oftast finare och djupare med olja än med akryl... Tycker jag!!! ;D



Jag skapade kategorin "Made by C" just för att visa mina smycken och målningar, men har

inte hunnit uppdatera den. Ska ta foton på mina kreationer när jag kommer hem till

Sverige och ladda upp dem här!!! Kramar ^^

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-29 14:41:26

Tjena var gärna med i våran tävling =)<3

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-09-29 21:56:15

sv: tack så mkt! :)

Postat av: Marina mamma till antonio ! :)

Publicerad 2010-10-03 17:00:14

Fan va snygga! Vart köpte du om ja får veta?=))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela