Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Om ni undrar varför ja inte har uppdatera...

Publicerad 2010-09-12 17:12:38 i Allmänt

Om ni undrar varför ja inte har uppdaterat på hela helgen så beror det på att ja mår riktigt skit nu. Ja vill inte skriva om det heller vill inte ge personen ifråga det nöjet. Men ja e snart tillbaka igen. Skönt att det är jobb imorgon så ja kan skingra tankarna lite iallafall o snart kommer min son hem. Han brukar alltid göra mig glad. Ibland undrar man. . . Ska det inte räcka nu. . . Kommer man aldrig få känna sig lycklig med sin respektive ska allt bara falla i bitar efter 6 år som om inget hade hänt?

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2010-09-12 20:32:27

Usch, låter som det är problem med den där tjejen igen. Fy. Jag känner med dig. Hoppas allt löser sig snart.

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-12 21:57:03

Hejsan!

Vet du hur man gör en domänpekning? jag äger redan en domän och vill gärna lägga den till min blogg istället då jag inte har någon hemsida.. Tänkte ha bloggen som en hemsida istället. :) Är jätte tacksam för svar!

MVH Sandra

Postat av: Rita

Publicerad 2010-09-13 11:39:42

Skickar en liten styrkekram! Ta hand om dig, vännen!

Kraaaam!



Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela