Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

min erfarenhet av o spela bingo

Publicerad 2010-09-21 14:58:39 i Spela spel



Jag ville bara göra ett snabbt inlägg om hur det är faktiskt när man spelar bingo online.

Min egen erfarenhet är inte så super stor, men där jag alltid har spelat det är på svenska spels sida där man kan spela bingo.
Och det är väldigt enkelt också. Det kostar inte så väldigt mycket. Jag satsade en gång två stycken spel brickor den totala summan blev då 18 kronor. Och jag vann då 2500 kronor och det är ändå inte så illa pinkat eller hur?.

Nu måste jag också säga att det va ett väldigt bra tag sedan som jag faktiskt spelade bingo. Men gillar man och spela bingo så tycker jag absolut att det är något man ska prova.

Jag vet en gång så va jag så j-vla nära och vinna högvinsten där potten då låg på 140 000 kronor. Jag hade endast ett enda nummer ifrån, men tyvärr så va det en tjej som fick sitt sista nummer först. Men va nära det va. Den brickan kostade endast också 9 kronor.

Du kan i stort sett köpa hur många spel brickor som helst när du ska spela bingo. Ju fler spel brickor du faktiskt spelar bingo med på en gång ju större chanser har du faktiskt och vinna också.

Vill du spela bingo nu?
Välj någon av nedanstående sajter.
Spela bingo på de bästa sajterna.

Varför skall man då spela bingo på nätet? Jo det finns så många varianter och möjligheter med bingo på nätet. Tröttnat du är det bara att stänga ner. Du kan spela bingo vilken tid på dygnet du vill. Chatta med vänner och få nya vänner från hela världen. Dessutom slipper man lämna familjen hemma.

Här kommer några enkla och bra sidor där du kan både spela bingo och vinna pengar på hur enkelt som helst.

Bingo Hall är väl etablerad, sedan 2002, som en av de populärare sajterna för binospel på nätet. Du får här en mycket realistisk bingo upplevelse med den kanske mest sofistikerade bingo klienten för tillfället. Bingohall.com har över 300 unika bingo spel och brickor. Du kan enkelt chatta med dina medspelare samtidigt som du spelar.


Miss Bingo är väl etablerade och omtyckta av sina spelare. Här finns 4 olika bingohallar att välja mellan. The Cabaña Café och the Liberty Lounge är de som är populäraste, mycket tack vare sina chattrum och speciella chatt team som tar hand om dig så fort du blivit medlem.


Bingojoy är det senaste bingorummet från St Minver. De ger dig 50 kronor gratis + 100% bonus upp till 1250 kronor. Extratävlingar och annat skoj utlovas också.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela