Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Jag använder en grymt bra musiktjänst idag som . . .

Publicerad 2010-09-24 22:14:09 i Musik & Video


Jag måste bara tipsa om en riktigt bra musiktjänst som jag själv använder - Digster.
Har ni använt/testat eller till och med använder den själva idag. . .

Ni kan hitta alla möjliga spellistor som ni faktiskt kan tänkas behöva ha.

Om ni inte gör det idag, så har jag fått chansen att bjuda in ALLA mina läsare på en 6 månader Digster Premium helt gratis! Som en ren testa på period.

Avgör sedan om den är så bra så att ni till och med vill fortsätta och lyssna på den.
Som sagt inget krav inga fakturor - Passa på och testa gratis nu

Klicka [HÄR] så kommer ni direkt till Digster och kan börja testa den på en gång.


Jag gillar den, frågan är:
Vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-09-24 23:53:20

Jättefin design! Varför fungerar inte Linkwithin för mig? Har du några idéer? :b

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-25 00:07:59

Jag har provat det där hon skriver tror jag... men innan du fick det att fungera i din blogg, hur såg det ut då? Såg det ut så som min blogg ser ut nu eller var det annorlunda?

Postat av: emma

Publicerad 2010-09-25 00:08:03

Jag har provat det där hon skriver tror jag... men innan du fick det att fungera i din blogg, hur såg det ut då? Såg det ut så som min blogg ser ut nu eller var det annorlunda?

Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Publicerad 2010-09-25 12:01:17

Coolt. Hade gärna testat den om jag inte redan använde Spotify. ^o^ Gillar att det finns så många roliga nättjänster nuförtiden. Ibland är det nästan som att man kan BO ute på nätet. lol

Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Publicerad 2010-09-25 13:14:55

Sv: Haha, oops - missade visst det. Ganska rolig tjänst då. Har gått med nu. :-)



Vill du ha en Voddler invite förresten? Såg just att jag har typ tre stycken.



Fan vad trögt med karln. Tur att du har en del saker kvar iaf. Är det där som är det jobbiga med att inte vara gifta - ingen säkerhet. Suger.



Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Publicerad 2010-09-25 16:02:50

Ok, har mailat den nu.

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-09-25 17:54:36

NU ÄR FINALISTERNA I TÄVLINGEN OM MARIAH CAREYS PARFYM "LUCIOUS PINK" FRAMTAGNA, är det du? kika upp det, om inte - tack för att du var med, på fredag kommer en ny tävling upp! :) om du är en utav finalisterna, - grattis, flest röster vinner, lycka till!

Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Publicerad 2010-09-25 21:45:35

Varsågod. Hoppas du får nöje av den. Kram

Postat av: Johanna Eklöf

Publicerad 2010-09-25 21:55:06

det står att sidan inte finns, men bara det blir boxar, av ett slag så är jag nöjd. Sen kan jag knåda själv, dock på min testblogg så inget försvinner på riktigt! :)

Postat av: emma

Publicerad 2010-09-25 22:22:38

Vad gulligt av dig :) tack för hjälpen tjejen! Jag ska prova senare om det fungerar! Håller på att måla om sovrummet för tillfället, så jag har inte tid just nu, även om jag hade velat, hihi :}

Postat av: Frida

Publicerad 2010-09-28 19:59:46

Åå, tack för Digster :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela