Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Ja sitter nu på tåget påväg hem o skak...

Publicerad 2010-09-06 17:53:07 i Allmänt

Ja sitter nu på tåget påväg hem o skakar av ilska. Jävla tåget är ju inte snabb av sig nu när ja verkligen behöver komma fram. Men som sagt västtrafik imorgon så har ni ännu en till försenings blankett av mig. Än så länge från jan så har ni skickat mig totalt 2000 i värde checkar pga kraftiga förseningar inställda tåg älgar på tåget. För mycket snö o Nämen oj d va så kallt så tåget inte kan komma i tid. Så nu fick ja ut lite ilska om d. Nu till nästa sak som ja kommer skriva jätte mycket om när ja kommer hem. O d gäller ett min killes ex. De va ihop för ca 9 års sen o ja o niclas har snart varit ihop i drygt 6 år. Hon har öppnat ett konto på facebook i niclas namn tagit mitt foto som jag har tagit med min kamera i lysekil en midsommar klippt ut niclas bild lagt upp kortet i profilen så alla han kompisar tror att d e niclas så när dom skriver till honom så e d maria berg som svarar. Inte nog med d hon har även skrivit då att niclas är rasist han står för bevara sverige svenskt länkat klipp till you tube vit makt mm länkar med mitt fullständiga namn till porr sidor. Ja som trodde att de första 2 åren skulle räcka.hon har ju gjort ännu värre säker än detta ibörjan o d får ni läsa om när mitt snabb tåg där ord restid är 10 men just nu idag 30 min samma sträcka dom e fan inte kloka

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-09-06 20:11:23

jag älskar din design, supersnygg!

Postat av: Tessan

Publicerad 2010-09-07 20:34:43

Jäklar, var inte en bra dag detta då.

Värdecheckar säger du? Visste inte man kunde få sånt, trodde det bara var att de betalade typ ens taxiresa om man blev försenad.

Postat av: Tessan

Publicerad 2010-09-07 22:07:21

Coolt, tack för infon. Måste komma ihåg det. Man vet aldrig när Västtrafik bestämmer sig för att sätta käppar i hjulet för en ju.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela