Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Tidsfördriv

Publicerad 2010-10-13 23:11:48 i BloggTips

TIDSFÖRDRIV - för mig och mina gamla samt nya läsare  


KLÄDSEL:
Du har på dig nu:
Grå sköna mjukisbyxor och en luvtröja i samma färg
Vad använder du just nu för skor:
Jag använder dom skönaste skorna jag haft som jag köpte på Scorette för någon månad sedan.
Svart stövletter av märket Tiamo
Favoritfärg på kläder:
Svart!

SENASTE PERSONEN:
Som sov i din säng:
Niclas
Du pratade med:
Niclas
Du delade en drink med:
=) Niclas igen
Du gick på bio med:
Hmm jag undrar vem det kan vara=) Niclas så klart
Du gick på stan med:

Med Tommy från jobbet IGENOM stan till centralen igår
Skällde på dig:
. . . . . . . . Ingen aning. Det va så länge sedan någon skällde på mig, så jag kan inte ens minnas när det va. . . .

SENASTE:
Låt du hörde:
Neelix - Same Thing but different
Film du såg och Med vem:
Niclas tog med sig en hyrfilm till mig i lördags kväll. Book of Eli med skådespelaren
Denzel Washington
Maträtt du åt: Stekt kycklingfile med en liten avokado
Kramen du fick: Av Philip [min 11-åriga son]
Puss/Kyss du fick: Av Niclas igår kväll
Festen du va på: Ravefest förr förra lördagen
Känslan du hade: Glad, Lycklig, Lättnad på en och samma gång här och nu
Ilska/Hat du hade: Igår när Maria terrade Företagets växel
Resa du va på: Skara sommarland med Niclas, Philip och Philips kompis nu i sommras

Glädje du kände:
När jag vaknade imorse och visste att äntligen morgon, en NY arbetsdag med den bästa omgivningen man någonsin kan önska sig. Så har jag det varje dag
Dröm du hade:
Ja det undrade jag oxå. Jag minns endast att jag vaknade upp o va tvungen o se var jag va någonstans. För drömmen va så skruvad att det till och med kunde vara som i sagoböckerna.
Typ är det fantasi eller. ..  Sen minns jag inte. Jag vet att jobbet o kollegorna o givetvis jag va nånstans på ett väldigt bra ställe=)
Boken du läste:
LIVS-Strategier av Phillip C. McGraw
Personen du träffade:
Philip
Personen du pratade i telefon med:
Niclas för ca 45 min sedan
Personen du fick ett sms utav:
Nina
Gången du åt en korv på 7eleven:
Aldrig gjort och kommer aldrig och göra
Gången du var utomhus:
För 2 timmar sedan
Gången du sov:
Igår natt mellan kl.01.00-05.06
Saken du köpte:
LM blå i Vommelivs


OM MIG
Namn:
Jenny
Ålder:
31 den 24 december i år
Längd:
1,70cm
Vikt:
67kg
Civilstatus:
Jag och min lilla bebis, som alltid kommer att vara min lilla bebis oavsett ålder. [=Min son på 11år]
Smeknamn:
Flisan utav Matilda och Facit/Förebilden av resterande på jobbet=)
Syskon:
Daniel och Lusifer
Sysselsättning:
Jobbar så klart, degen ska ju in
Dina BÄSTA egenskaper:
Börjar jag nu så kommer jag behöva sitta kvar på samma plats och skriva skriva skriva skriva hela veckan ut. För det är alldeles för många bra. Så jag får bara ta 2!!!...!!!! Hmmm, bara 2!!!! Ja det är inte lätt för alla är lika bra.
Men jag tar. . Jag ser alltid LÖSNINGAR istället för problem. Ser jag inga lösningar exakt just nu då ser jag till att jag ser en lösning NU...
Alltid ett leende på läpparna och det bara sprutar positivitet om mig
Dåliga egenskaper:  I min värld finns det endast positiva saker, ord, händelser. Vad betyder dåliga egenskaper? Aldrig hört talas om
Hårfärg: Ljus-Blont
Ögonfärg: Blå-Grå
Skostorlek: 38,5 - 39


KOPIERA listan ovanför och fyll i dina egna svar och visa den på din blogg

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2010-10-14 22:15:29

Sv: Jo visst vill man ha sommar ! :( Här har det snöat idag också. Usch :P

Postat av: sanna

Publicerad 2010-10-20 11:45:24

Listor är bra tidsfördriv, kul! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela