Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Pixel ikoner. . .

Publicerad 2010-10-17 16:20:16 i Pixels/Ikoner

Högerklicka på bilden ni vill ha, spara den sedan på eran dator.










I detta inlägget så kommer jag att fylla på med mer allt eftersom. När jag har hinner framför allt. För det tar ju som sagt en hel del tid och bara lägga upp en ikon och ju fler ju jobbigare är det om man inte har en super snabb dator som jag inte har i nu läget.


Kommentarer

Postat av: Christie

Publicerad 2010-10-17 16:34:31

Tack! <3 :D

Postat av: Viki

Publicerad 2010-10-17 21:59:41

Sv; Ah okej! :) Så bra! :D

Wow så snällt att du lägger upp! :) Hur hittar du dom? :O :)

Såklart jag gör! :)

Kram!

Postat av: theresa

Publicerad 2011-02-07 23:15:32

Fina ikoner! <3 Har bara en liten fråga jag jättegärna skulle vilja ha svar på (kanske lite korkad oxå) men hur får man in ikonerna i ett inlägg och tex.vid kommentarsfältet! über tacksam för svar! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela