Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Veckans blogg hos Ida. . .

Publicerad 2010-11-01 18:37:31 i Allmänt

Jag är med och tävlar i veckans blogg hos Ida.
Men skulle behöva eran hjälp med att ni skänkte eran röst till mig

För och hjälpa mig fram i tävlingen så klickar ni [HÄR]

 

Hjälper ni mig med en röst så självklart så ställer jag upp när ni är i behov av en röst från mig

Nu ska jag kurera mig för jag gick hem från jobbet med feber och ingen röst

Kommentarer

Postat av: ~*Jennie*~

Publicerad 2010-11-01 20:45:59



Hej gumman!



Ja ibland är det så, men du kommer igen sen. Du är en grym säljare! Jobbigt att vara dålig, då har man ingen ork och sälja funkar inte.



Hoppas du kryar på dig!

Postat av: Olivia

Publicerad 2010-11-02 00:52:15

värst vad mycket du var med och tävlade överallt...

Postat av: ~*Jennie*~

Publicerad 2010-11-02 22:30:17



Hur är det idag gumman, bättre?



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela