Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Snöflingor till eran blogg

Publicerad 2010-11-05 17:10:52 i BloggTips

Få fallande snö på eran blogg

Kopiera koden här under, och lägg den i era kodmallar:
[framsidan, inläggsidan, kategorisidan, arkivsidan,]

klistra in HELA koden över </head> i alla kodmallarna, om ni vill att det ska synas under alla era sidor.


Ladda ner koden [HÄR]



Lycka till. . .  I min fungerar det som ni säkert ser själva. . . Jag la till lite snö nu idag. . . och det fungerar utmärkt

Kommentarer

Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Publicerad 2010-11-05 17:14:26

Fint med snöflingor. Den koden ska jag sno till min framtida vinterlayout. Om jag kommer ihåg det. :P



Roligt att du är med och tävlar om ett aloe lips inne hos mig. Lycka till. :)



Trevlig kväll!

Postat av: EMELIEJR

Publicerad 2010-11-05 18:58:32

SV: Hej! Tack, detsamma :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-11-05 22:41:42

svar; Thanks! :}

Postat av: Emmie.

Publicerad 2010-11-06 09:59:03

Okej, ska försöka förklara lite bättre..

När jag delar upp menyn, så blir det jätte konstigt. Själva "rutan" där senaste inläggen står i hamnar helt annorlunda än allt det andra.

Det hamnar liksom längre in, jag har en test blogg du kan titta hur det ser ut. www.therockgirl.blogg.se/testis.

Postat av: Emmie.

Publicerad 2010-11-06 10:12:03

Nu ser det ut som om det går att dela upp dom, men då kommer ett annat problem, dom blir inte runda fastän jag lägger till den koden. Vad kan det bero på?...

Postat av: Emmie.

Publicerad 2010-11-06 14:41:53

Tack så mycket för hjälpen, jag gick efter kodmallen du gav mej, så nu är det perfekt, tack! :D

Postat av: agness (:

Publicerad 2010-11-08 17:08:55

hejehkj , nu har jag försökt ett tag men det fungerar inte alls. Kan det bero på min stilmall? Tacksam för svar! (:

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela