Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Skugga i din Meny/Side på din blogg

Publicerad 2010-11-11 23:48:27 i BloggTips

>>  Få en skugga på din Meny/Side som bilden visar här under >>



Gå in i din Stilmall


Leta upp kodstycket där du vill ha din skugga. Jag har valt i min Meny/Side

Det ser ut så här:



Kopiera koden som finns här under:

-moz-box-shadow:10px 10px 5px #888;
box-shadow: 10px 10px 5px #888;
padding: 5px 5px 5px 15px;


Lägg till den under din Side så det ser ut så här:

#side {
-moz-box-shadow:10px 10px 5px #888;
box-shadow: 10px 10px 5px #888;
padding: 5px 5px 5px 15px;

height:auto;
left:740px;
padding:7px 0 0;
position:absolute;
top:87px;
width:195px;
}

Sen är det bara och förhandsgranska och se hur det ser ut.

Är ni nöjda så spara ni annars så gör ni bara om


Kommentarer

Postat av: m a j a n

Publicerad 2010-11-12 06:49:34

Sv: Ja tiden går riktigt fort. Känns som att det var typ förra veckan som han föddes och helt plötsligt fyller han snart ett år. Helt galet!

Postat av: Alexandra<3

Publicerad 2010-11-13 16:03:56

Hej jag undrar om du kan göra en design till mig jag vill ha en ljusrosa bakrund med roa hjärtan och min header vill jag ha ett par bilder som du kommer få ifall du hjälper mig med bakrunden.

Kramizar/alexandra

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela