Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Fallande löv o annat på din blogg

Publicerad 2010-11-06 17:59:46 i BloggTips

Vill du ha fallande löv lagom nu på hösten?

Kopiera då koden som är i rutan här under.


KOden finns att ladda ner [HÄR]



Vill du byta ut lövet mot ex ett hjärta, svampar eller vad som helst. Då Laddar du upp den bild som du vill ha, tar adressen och byter ut din adress mot den som står där idag.

Så leta upp kod stycket:

//Configure below to change URL path to the snow image
var snowsrc=”Adressen till bilden här

Idag ser ju min ut så här: eftersom att jag har ett hjärta idag.

//Configure below to change URL path to the snow image
var snowsrc=”http://jennysmodemix.se/images/2010/fallande-hjrtan_115844307.png

Här har ni några mini bilder som ni kan använda om ni vill. Höger klicka tryck sedan på spara som till er dator.





Kommentarer

Postat av: Emmie.

Publicerad 2010-11-06 18:20:05

Oj, hehe tack så mycket!! :D

Postat av: anesa

Publicerad 2010-11-06 20:28:42

Sv: Hej, tack detsamma :)

Postat av: Noomi

Publicerad 2010-11-19 16:58:40

hej!

jag har blogg.se o undrar, e det samma kod där som det du har skrivit? jag fattar inte riktigt vad koden ska heta? och sen undrar jag,hur gör du så att fältet där man skriver sitt namn o epostadress blir rosa,vad heter stället där man kan ändra färg på den?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela