Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Tips på BRA shopping

Publicerad 2010-05-05 12:56:02 i Accessoarer & Väskor

Jag tänkte att jag skulle dela med mig utav ett grymt bra tips för er som älskar o shoppa, precis som jag

Ex på VAD ni kan handla är:

Nintendo DS Lite Pink, Nintendo DS / DSi, Utstyr


Gucci II 75ml Parfym



Detta är bara ett urval av allt dyrt du kan handla i deras shop utan att det kostar dig några pengar.

det enda som det tar från er sida det är och svara på frågor och kolla lite webb sidor helt gratis.

Jag vet att detta fungerar pga att jag själv har gjort det ett antal gånger. 4 gånger mer exakt har jag kunnat byta mina poäng jag samlat på mig mot o handla precis vad jag vill i deras shop.

Testa ni oxå.

Det är gratis och kolla om det fungerar.

Klicka [HÄR]

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela