Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Migrän

Publicerad 2010-05-20 12:23:47 i Allmänt

Jag har nu haft migrän i 2 dar och äntligen så har det börjat släppa så jag kan gå till jobbet imorgon. F-n va det är segt o ha det.

För er som inte riktigt vet vad det betyder så har jag kopierat en text ifrån wikipedia

Migrän är en kronisk huvudvärkssjukdom som kännetecknas av mycket smärtsam pulserande huvudvärk som förvärras av ansträngning. Vanligt är att värken upplevs sitta i ena halvan av huvudet och ibland vandrandes från ena sidan till den andra. Värken kommer i anfall som kan vara i allt från en halvtimme upp till fyra dygn. Frekvensen av dessa anfall kan vara från enstaka gånger per år till flera gånger i veckan. Många med migrän upplever en förhöjd känslighet mot ljus och ljud. Det är inte ovanligt att man under ett anfall vill ligga ostörd i ett mörkt rum.

Men som sagt idag känns det mycket bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela