Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Blog Award från Jennie

Publicerad 2010-03-11 12:27:43 i BloggTips




Gud va roligt.
En bloggvän till mig har gett mig en till blogg award.
TACK SÅ JÄTTE MYCKET JENNIE





Så snällt skrivet av henne.
http://jennysmodemix.se/: En blogg full med inspiration! Allt från high heels, kläder, tavlor till bloggdesign. Om ni inte kollat in de designers hon gör bör ni genast klicka in er till hennes blogg! Hon är kanonduktig! En härlig blogg som följs flera gånger dagligen.







Eftersom jag fick en award är det min uppgift att frivilligt berätta 7 saker om mig själv och sedan skicka vidare denna award till 7 andra blogger. Det kan bli en utmaning att få ihop 7 bra fakta om mig.

1. Jag diskar ALLTID så fort jag använt något eller om det är någon annan som har lagt något i disken.
Det måste vara rent helt enkelt.

2. Jag ÄLSKAR sommaren. Bara o få ligga och sola och bada. Det är det absolut bästa jag vet.

3. Jag har en väldigt speciell kärlek till SKOR, jag köper skor hela tiden. Men oftast så blir det så att dom bara blir liggande. Och göra mig av med dom det kan jag bara inte.

4. Jag försöker att alltid sitta o både surfa o pilla lite på bloggdesignen på min lunchrast. Jag hittar nästan alltid en del sidor med massor av snygga skor.

5. När klockan ringer 5.03 varje morgon så går jag alltid direkt in i duschen o lägger mig i badkaret för att vakna till liv

6. Det första jag oxå alltid gör är att dricka en kopp kaffe o lösa korsord innan jag börjar o göra mig iordning på morgonen

7. Är alltid Glad och Positiv och effektiv


Nu ska jag ge vidare denna utmärkelse till 7 andra bloggar.
Jag vill ge denna award till följande:

Kommentarer

Postat av: Art By Tina

Publicerad 2010-03-11 14:11:29

Gulligt av dig - gjorde faktiskt utmaningen redan igår då jag fick den av en annan bloggerska=)

Postat av: Elin o matilda

Publicerad 2010-03-11 15:38:49

Ååå tack så mycket igen för en till arwards!!<3!! //kram elin

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-03-11 18:11:44

Fint inlägg! Punkt 3 stämmer in på mig också! Ett samlarberoende vi har tro?

Postat av: Emme

Publicerad 2010-03-11 19:31:40

Jag undrar om du kan ändra en liten sak på min design .. ?

Postat av: Emme

Publicerad 2010-03-11 20:46:19

Jag vill inte ha rosa text när jag skriver med fet text eller kursiv text :P

Postat av: penny

Publicerad 2010-03-12 21:28:33

Åh tack snälla =)



Kram Kram

Postat av: sannaochmaria

Publicerad 2010-03-14 15:42:08

oh tack så mycket :)



fixar den senare!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela