Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Spela spel

Publicerad 2010-07-23 18:18:26 i Spela spel

Är det någon mer än jag som älskar och spela spel på nätet

Det finns ju så många sidor där man kan spela spel. På vissa sidor så måste man spela med pengar och många sidor finns det där man kan spela helt gratis. Allt beror ju på vad det är för mål som man vill uppnå.

Jag gillar ju att man både kan spela sina favorit spel men samtidigt att jag ska kunna spela gratis om jag vill och även kunna vinna pengar om jag vill.


Jag har en favorit sida där man kan välja om man vill spela gratis spel. Och då spelar man mot en annan och priset är då att man vinner juveler. Ju mer juveler ju fler dörrar är det som öppnas för en. Man kan även vinna diplom och mycket mycket mer.

Jag har ju valt att sätta in en hundra lapp och spelar då i turneringarna där man faktiskt kan vinna sig en slant om man är duktig. Men i början så spelade jag naturligtvis gratis bara för att träna upp mig.

Det bästa med allt det är att det finns spel för alla typer.

Pusselspel, Actionspel, Kortspel, Strategispel, Sportspel, Deluxspel, Ordspel

Pusselspel kan vara ex Jungle Bubble



Kortspel kan ex vara Pyramid Quest




Som sagt det finns så många roliga spel som man kan anpassa sig efter sitt humör

Vill ni lära er lite mer vad det kan betyda hur man gör vad man gör osv så är det bara till och gå in på
Spela-spel.org där står allt och lite till 

Kommentarer

Postat av: Linnea ♥

Publicerad 2010-07-23 19:44:30

Jag älskar också att spela spel :D !

Postat av: N

Publicerad 2010-07-24 17:19:30

Jag älskar också att göra det. (a)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela