Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Beställ Design

Publicerad 2010-07-19 14:12:41 i BloggTips

Beställ Design

 

Läs igenom informationen innan du kontaktar mig och var säker på att du ska ha en beställning och jag kräver en handpenning vid beställning av bloggdesign på 90 kronor innan jag sätter igång med något, så att jag kan vara säker på att du är seriös och inte sitter med en design helt i onödan.

Jag gör endast bloggdesigner till blogg.se/webblogg.se


Priset:

Det är svårt att säga en summa på en bloggdesign rakt upp och ner eftersom alla har olika behov och önskemål. Så därför kommer jag att komma med ett fast pris när ni har mejlat mig era önskemål.
» Designer med dropdown-meny har ett pris från 250:- och uppåt. {Vill du även ha med visa o göm arkiv så är priset från  300:- och uppåt.}
» Basic design utan dropdown har ett pris mellan  150:- och 200:-

Beställning:
1) När du har bestämt hur du vill ha din design så mailar du mig på [email protected] där du skriver ner den information som krävs för att jag ska kunna göra ett så bra arbete som möjligt.

Tänk på detaljer, färger, tema, skicka bilder m.m. Hellre för mycket information än för lite!

Så beskriv så utförligt som möjligt så att du kan få din design så snarast som möjligt – och glöm inte att skriva ner din bloggadress. Märk mailet med ”Beställning”.
Bifoga alla bilder och övriga material som ni vill ha med i designen, ev. bakgrundsbild, färgkoder m.m. Ni kan blanda till egna färgkoder här.

2) Du blir placerad i min kölista och när det blir din tur så kommer jag att kontakta dig med prisförslag.

3) När jag har mottagit handpenningen så påbörjar jag designen. Så fort jag är klar så skickar jag länken till testbloggen så du kan se hur designen ser ut.

4) Du bedömer designen, och jag kan eventuellt göra lite små ändringar, men om jag får lägga ner extra mycket tid på ändringar så kommer priset att höjas, så var därför noga redan i ditt första mejl med utförlig information, beskrivning och detaljer. Mall/skiss uppskattas ifall du vill/kan göra det.

5) Betalningen sker senast 3 dagar efter att du har granskat designen. Och så fort jag har fått resten av summan så hjälper jag dig att lägga in bloggdesignen eller så kan du få koderna och klistra in det själv.

Lägg en beställning redan nu

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2010-07-19 14:20:38

Kika gärna in min bloppis och gör några fynd :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-19 15:23:02

asså jag skicvkar pengar till din mobil.Asså jag vill ha den snygg och cooll, som du har den typ i den härbloggen, fast snygg och färgglad

Postat av: Mohammed Al-debis☆ | Designer, bra blogg

Publicerad 2010-07-20 00:03:19

Jag vill ha min backgrund, likar din typ, fast snyggare och färggladare.

Postat av: Sabina

Publicerad 2010-07-20 12:53:07

Sv: Okej, men finns massa andra fynd förutom skorna :)

Postat av: K

Publicerad 2010-07-21 18:09:16

Du kommer ihåg att deklarera alla inkomster för din hobbyverksamhet va?



Skatteverket har börjat kolla upp bloggare som tjänar pengar utan att de vet om det. Även om man inte måste skatta på pengarna måste det ändå deklareras, annars kan det bli grava böter.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela