Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Tjäna $ genom Affiliate program om hundar

Publicerad 2010-01-05 20:03:16 i Sponsrat Inlägg



Är ni hund intresserade och samtidgt vill tjäna pengar på det utan extra arbete från er sida?

Då tycker jag att ni ska gå in och kika på Candis som är ett affiliate program.

Det innebär att man har deras banner på sin sida om man vill länkar till dom via ett inlägg, värva nya medlemar osv. Klicka HÄR för mer information om vad det innebär.




Jag hittade det idag på jobbet när jag letade efter företag i Helsingborg med omnejd.

Så jag har gått in och registrerat mig nyligen och tänkte testa detta oxå.

Man har ju aldrig någonting och förlora på att testa eller hur?
Snarare tvärt om

Klicka HÄR för mer information, det är helt gratis och det är ju bra för er eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela