Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

NU VET JAG HUR JAG BLEV KAPAD

Publicerad 2010-02-06 18:57:12 i Allmänt

Jag tror att jag har kommit på hur mina uppgifter alltså användar namn o lösenord på min hotmail/live adress blivit kapad.


Jag kom på alldeles nyss att jag fick ett mail i fredags ifrån hotmail/live där det stod att jag va tvungen och bekräfta att den här eposten va min:

[email protected]

och samtidigt som man då bekräftade att det va mitt konto så fick man skriva in sitt lösenord så man bekräftade att det va jag eller mitt konto.

Och det här gjorde naturligtvis jag



Och det värsta är nog att jag inte hade den blekaste att det inte va just ifrån hotmail/live för hur kan man veta det, när allt såg ut precis som att det va ifrån dom??

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-02-06 22:05:54

Gud vilken fin blogg du har!

Fråga gärna något i min frågestund! :)

Kram!

Postat av: elena

Publicerad 2010-02-07 09:12:30

Hej! Vilken fin blogg du har!

Läs och kommentera gärna min blogg om du har lust.

Hur har din dag varit då ? :D

Postat av: elena

Publicerad 2010-02-07 09:23:40

sv: jo den har väl varit bra än så länge :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela