Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

VANN en Philips 40" LED-TV på jobbet idag ♥

Publicerad 2010-12-23 22:00:17 i Bloggtävlingar

Jag har inte någon direkt flyt i lotterier.

Men idag, Torsdag den 23 december 2010, dagen innan min födelsedag.
Då kan man säga att jag kammade hem en utav 2 stora platt tv.
Fattar ni hur otrligt GLAD jag blev och är fortfarande för jag har nog inte fattat det än

VANN -  japp det gjorde jag  På jobbet och jag vann inte vad som helst utan en STOR j-vla TV på 40 tum i låda direkt ifrån Elgiganten

Kommentarer

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2010-12-23 23:22:31

Oj grattis!! :D Hur vann du den?? :)



Vinnaren i Hotnessvintage tävlingen är nu utsedd! Kika in och se om du vann där också. ;)

Postat av: carina tidlund

Publicerad 2010-12-29 16:58:42

Oj,va kul att vinna ngt så fint!

Vilken jättefin blogg du har förresten!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela