Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

VIRUS VIRUS VIRUS igen, hatar det

Publicerad 2009-09-28 18:33:54 i Allmänt

Jag måste bara skriva av mig min ilska.

Jag HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR
j-ävla bajs virus f-n....



Förlåt nu fick ja ur mig de fula orden iallafall.

När sa jag att jag hade virus i datorn o va tvungen o tömma datorn, formatera den för 10:de gången totalt. JO för bara några dagar sedan. Jaja så kan det gå, man lär sig ju alltid något nytt hoppas. jag.

Jag började o fixa datorn igen vid 12 på dagen o va klar för ca 2 timmar sedan.

Men snål som man är så har jag ingen lust o lägga ut flera hundra på virus skydd o liknande. Så jag fick ett tips från Kurt heter han "min far" för o vara mer exakt.

Så här skrev Kurt "min far":
"AVIRA antivirusprogram, det bästa för din dator, o gratis
bygg på med,Advanced system Care, också det helt gratis,
sen kan du lugnt jobba internet hur du vill"




Så jag har nu installerat AVIRAantivirusprogram o i stället tog jag Spybot - Search & Destroy, är det bra?

Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att detta kan fungerar nu.
Så jag kan få blogg ifred.
Precis när jag börjar o pilla lite i mina kodmallar o stilmallen för en perfekt design, så har jag blivit avbruten pga VIRUS, VIRUS, VIRUS

Jag har tyvärr inte möjligheten o sitta vid datorn när jag vill hela tiden.

Jag hade bara chansen o göra det nu idag på dagen, när killen skulle ut o kör med hojen.

Annars blir det ju bara att jag sitter vid datorn typ alltid för länge och han ligger i soffan o kollar TV sen går vi o lägger oss. Umgås va e det?

När han e vid datorn, så gör jag nått annat typ diskar o allt det roliga.

Och så fort han gått därifrån sätter jag mig vid datorn på en gång.

Jag behöver ju som sagt få till min design så som jag verkligen vill ha den. Simone som gjorde grunden åt mig, va verkligen jätte fin o jag va nöjd, men sen behöver man alltid fin justera det som hon inte riktigt visste hur man gjorde o inte jag heller, o då tar det tid för o lära sig, eller hur?


Kommentarer

Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

Publicerad 2009-09-28 19:13:17

SV. Du gjorde helt rätt :)) jag sparar din mail och adress och vilket bud du lagt och skriver in nuvarande bud i inlägget. Kramis

Postat av: Jock var de

Publicerad 2009-09-28 19:39:06

Vem hatar inte virus?

Själv har man haft såna problem, inte rolig när man väll får dem.

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-10-01 19:05:54

Låter jobbigt. Jag skulle tipsa om Avast, är det jag använder. Aldrig haft några större problem då fast jag surfar på ganska skumma platser ibland. lol Det är också gratis. Gratis är gott.

Postat av: ♥ Babypink ♥

Publicerad 2009-10-01 20:37:34

SVAR:

Tack för tipset. Jag får prova det. Återkommer med resultat

♥ Kram ♥

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-10-01 20:42:12

Anytime. :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela