Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Virus på datorn=( tips virusprogram nån?

Publicerad 2009-09-19 17:30:08 i BloggTips

Jag blir så himla trött på ALLA hm hm skit som lägger sig i hårddisken.

Vem gillar dom egentligen?

Hela natten satt jag o försökte få bort nått skumt spionprogram el virus som bara tuggade på ordentligt hela dagen o hela natten.
Jag ville ju helst slippa o tömma hela datorn.
Va hände?




Så lätt får det ju inte gå, då är det ju ingen utmaning, eller hur?
Det slutade med att jag gick upp tidigt imorse o formaterade hela datorn, installerade om mitt windows och nu sitter jag o letar upp alla program o allt man behöver ha på datorn igen.





Vilken underbar lördag=)
Jag har inget skydd eller virus program på datorn, det hade jag inte innan heller för jag vet inte vilket man ska ha.




Kan någon go o glad läsare eller bloggare rekommendera något bra skydd man kan använda?

Kommentarer

Postat av: Kurt Engström

Publicerad 2009-09-25 18:50:19

Hej tjejen

Vilka snyggingar ni blivit, du, Philip, o killen din

ser ut att trivas o det gör mig glad,

AVIRA antivirusprogram, det bästa för din dator, o gratis

bygg på med,Advanced system Care, också det helt gratis,

sen kan du lugnt jobba internet hur du vill,

adresserna: . namnet.com

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela