Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Supersidan ♥ ♥ super super sida

Publicerad 2009-09-25 19:42:47 i BloggTips



Jag har nu registrerat mig på Supersidan.




Det är en super sida =) som du kan tjäna ihop poäng gratis, du kan belönas med väldigt fina saker, som tex.

Nintendo Wii, Bärabar dator, Presentkort, ipod och mycket mer.

Varje gång du själv går in på supersidan så får du poäng, alltså varenda gång man loggar in och dom aktiverar ofta nya erbjudander och länkar man kan klicka på för att få poäng.

Hur jobbigt kan det vara på en skala 1-10?

Jag upptäckte sidan idag så därför kan jag inte berätta så mycket mer.

Har någon annan erfarenhet utav sidan?

Dela gärna med er av Tips o Ideer

Kommentarer

Postat av: Warmedal

Publicerad 2009-09-30 12:43:22

Man gör några erbjudanden, och efter några dagar inser man att man har 5% poäng till en godisbit och ens mail får 190% mer spam än vanligtvis.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela