Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Mina nya ♥ SKOR ♥

Publicerad 2009-09-19 19:26:05 i Skor

Jag måste visa mina nya skor jag va o handlade igår.


Jag ♥älskar♥ dom



Jag hittade dom typ för 2 dagar sedan. Jag går o kollar i affären.

Helt slut inte en enda kvar i hela göteborg sa tjejen i nordstan.

F-n va surt när jag äntligen hittade ett par som nyss kom ut, trodde ja.



Då visar det sig att de har kommit i 2 omgångar o e nu helt slut på central lagret.

Men skam den som ger sig, jag hittade 1 par kvar som de la undan i allum, sista paret i min storlek.

Snacka om tur ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela