Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Kobrainpirerad

Publicerad 2009-09-13 10:30:00 i Allmänt

När såg man en sån här sist. Jag minns att mamma hade såna hemma när jag bodde hemma. När jag va runt 10 år tror jag. Jag visste inte att de sålde såna än, visste ni?

Jag hittade den på o minns jag inte fel så tog dom 600 för den. Tror ni priserna har blivit högre med åren?






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela