Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Brorsan i Miami, bara 32 grader varmt

Publicerad 2009-09-28 01:22:45 i Allmänt

Kolla bilderna o njut, för det e sista inlägget för ikväll



Yes Friday today.... Hmm don`t have any plans.. Will go train back later today and then I think I will go to the movies...
Yesterday was nice at the gym, did my cardio together with my friend Martin.. Nice name btw. And it is hard to not have motivation when a guy that looks like this is sitting next to you ...







Min kära halv bror, blir bara större o större o bara njuter med snygga brudar, bad, sol.

Men jobbar han med nått egentligen?

Klart han gör, jag skojade bara.

Här skulle inte jag tacka nej till o vara nu.

Miami 32 grader varmt





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela