Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

VINN HP:s läckra MINIDATOR!

Publicerad 2009-10-31 15:00:52 i Bloggtävlingar



Något jag verkligen verkligen verkligen skulle vilja VINNA det är HP:s MINIDATOR. . .

Den är så söt och den är verkligen Perfekt för mig, Perfekt och ha med sig på tåget varje dag, till och från jobbet.

Fördelen är ju att den är så liten så jag kan ha den i väskan.

Istället för att bara sitta där på tåget varje morgon och kväll långa sträckor, så hade jag ju kunnat blogga hela resvägen varje morgon och kväll.

Då hinner jag blogga om allt mode som Vecko Revyn skriver om, alla snygga skor jag hittar, alla bra shopping tips och länkar.

Det hade varit Perfekt!


För nu hinner jag aldrig det känns det som, tiden jag har på kvällen är inte länge så jag hinner nästan aldrig sätta mig i lugn o ro och göra några inlägg.

Först behöver jag ju ta hand om min son o laga mat o så är jag aldrig hemma före sex på kvällen.

Nu kan man VINNA en HP Mini hos VeckoRevyn och jag skulle verkligen inte tro att det va sant om jag skulle Vecko Revyn ringde och sa att jag hade vunnit. Men jag ÖNSKAR jag vinner. . .

Jag önskar er andra som är med i tävlingen LYCKA TILL nu kör vi. . .

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-10-31 18:39:38

Hoppas du vinner =)

Postat av: Marianne

Publicerad 2009-10-31 18:50:23

Håper du vinner da! :D

Postat av: ♥Babypink♥

Publicerad 2009-11-01 19:30:58

Åhh va gulligt utav er. Jag håller tummarna=)

Postat av: marie

Publicerad 2010-12-30 15:18:01

håller tummarna !! puss sötnöt

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela