Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Vill ni ha långt hår??

Publicerad 2009-10-14 18:43:50 i Allmänt

Vill ni ha långt hår? Och har funderat på att sätta i löshår. . .

Då rekommenderar jag att ni ska använda Äkta Indiskt hår. . . Keratinslingor



Dels för att det ser mycket bättre ut på. . .
Det håller mycket längre.

Ex. när du plattar håret, fönar det, du kan färga det. . .
Du kan göra precis vad du vill. . .
Du behöver inte ens fläta håret när du ska gå o lägga dig, för det blir inte trassligt. . .

Detta är av egen erfarenhet.
Jag har haft löshår i, i 7 år i streck. Självklart så måste man byta ut och göra om det. Bara för ens eget hår växer ju ut och då hamnar slingan längre bort från hårbotten.

OM ni sätter i löshår så MÅSTE ni byta MINST 2 gånger per år.

Jag lät alltid mitt löshår sitta i ett helt år.

Inget jag rekommenderar er att göra.

Tuvärr så va ju mitt eget hår förstört pga att det hade trasslat ihop sig i hår botten pga att jag inte bytte slingorna när det hade vuxit 1 cm.

Så gör inte som mig.
Byt ofta så blir ditt eget hår både långt och friskt.




Jag har inte haft löshår på minst 4 år, men är så sugen varje dag hela tiden. Jag vill verkligen.

Det som håller mig tillbaka det är stt när man väl tar ut håret, så ser man inte klok ut.

Man blir beroende. Det är som man blir beroende. Man kan knappt titta sig i spegeln utan o känna sig kort tjock o rund i ansiktet.
Ja det går inte o förklara riktigt.
Men efter ett tag så vänjer man sig med kort hår. Det är väl som med allt annat antar jag.

Vilket fall som helst just idag, NU så hittade jag det håret jag vill ha o som absolut är det bästa.

ÄKTA INDISKT HÅR, VIKTIGT

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-14 22:19:50

Väldigt fin blogg , o vart kan man göra det här håret ? :) eller om man kan uttrycka sig så :P

Postat av: Eveline - Lättsam blogg med humoristisk twist

Publicerad 2009-10-15 04:42:45

oj, visste inte att man kunde ha löshår i ett helt år, lät väldigt länge, haha så jag förstår att du rekomenderar att byta oftare :) bra inlägg för övrigt, informativt och intressant.

Postat av: ♥Babypink♥

Publicerad 2009-10-15 19:17:30

SVAR:

När jag gjorde mitt hår så gick jag till Polzers Salonger i Göteborg. Jag betalde 10 000 varje gång. En gång om året, typ. Sen så va det en tjej kompis på "klubben" som höll på o utbilda sig till frisör samt o sätta i löshår. Så då fick hon göra det. Och då betalade jag bara för slingorna. Och för typ 200 slingor så betalade jag 4000 för endast materialet. Och hon bodde då här i Göteborg.



Kram Jenny

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-15 20:40:24

Jaha okeej tack så mycket =) !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela