Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Varför mår vi så dåligt när vi har det så bra

Publicerad 2009-10-07 19:35:48 i Musik & Video

Jag kom hem ifrån en skit grym föreläsning idag.

Nisse Simonson - Varför mår vi så dåligt när vi har det så bra

 

 

Detta klipp är ju naturligtvis inte ifrån idag, det är ju olagligt o filma. Men hittade ett klipp på youtube.

Så jag rekommenderar hans bok riktigt bra.

 

Kommentarer

Postat av: Marcela

Publicerad 2009-10-07 22:14:41

brukar inte kommentera detta, men din blogg var verkligen fin, det har du lyckats bra med!!

ha en bra dag!!!

Postat av: ♥Babypink♥

Publicerad 2009-10-08 12:47:30

SVAR:

Tack så mycket. Va glad jag blir.

J..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela