Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Surfa och tjäna poäng= besökare gratis till dig

Publicerad 2009-10-11 16:30:09 i BloggTips

Surfa och tjäna poäng

 

Vill du ha fler besökare till din blogg??

Då rekommenderar jag verkligen att du registrerar dig här på bloggtrafik.

Jag har haft det ett tag nu och jag tycker att det fungerar för mig.

 

Det du ska göra för att få ut det mesta utav det.

Det är och ha den länken du får när du registrar dig som din startsida när du startar internet.

och börja SURFA för och TJÄNA POÄNG

POÄNG = hur många BESÖKARE du får tillbaka till din sida.


 

Prova nu på en gång. Mitt tips är SURFA det lönar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela