Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Få betalt för o visa annonser på din blogg

Publicerad 2009-10-04 17:39:25 i Sponsrat Inlägg

Affiliatenätverk

Affiliator är ett sätt att tjäna pengar på din blogg genom att gå med i deras partnernätverk.


Ibland kan det löna sig att gå med i alla och jämföra ersättningsnivån för de olika företagen.

Det är gratis att gå med i alla.

De program som jag känner till och använder mig utav är:

Affiliator

Tradedoubler

Zanox

Double

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela